Teo od zawsze chciał zrobić coś co odwróci jego życie do góry nogami. Zmęczony codziennością pracy jako cieć na lotnisku po godzinach oglądał ulubione seriale o kosmitach albo grał z kumplami w kapsle. W weekendy zaś Teo, wraz z kumplami od kapsli, jeździł po kraju i eksplorował opuszczone przestrzenie, badał ruiny zamków, miasteczka duchy, powojenne bunkry i inne zapomniane przez ludzkość zapuszczone kanciapy. Uczucie euforii mieszało się z niepokojem, czasem nawet przerażeniem, w wielu przypadkach fałszywy alarm strachu powodowany był docierającymi z wewnątrz ruin dźwiękami, które okazywały się w rezultacie nic nieznaczącymi odgłosami ptaków lub zbłądzonych kocurów.
Jednego wiosennego popołudnia Teo wraz z dzielną ekipą kapslarzy zwiedzał wnętrze wiekowego bunkru, wilgotność powietrza sięgała 90%, o robactwie szkoda wspominać, jedno z pomieszczeń przypominało resztki jakiegoś tajnego eksperymentatorium, ekscytacja przeplotła się z zaciekawieniem gdy Teo zauważył w rogu starą skrzynię. Za pomocą znalezionego na miejscu łomu otwarcie jej było prostsze od zabicia śpiącego komara, w środku drewniane pudełko, w nim tajemnicza kolorowa kostka wykonana jakby z jakiejś plastycznej masy, na jednej ze ścianek był czerwony przycisk,  „Co to do cholery jest?” pomyślał.
Cierpliwości starczyło Teo na pięć dni, szesnaście godzin i czterdzieści siedem minut. Po niezliczonych wewnętrznych bataliach Teo nacisnął czerwony przycisk i jak chciał tak zrobił, odwrócił swoje życie do góry nogami…

Teo zaprasza do swojego (nie)zwykłego pokoju, w którym wszystko stanęło do góry nogami.
Odkryj, jaka tajemnica się w nim kryje. Czy dasz radę się wydostać?

CHARAKTERYSTYKA POKOJU

ODWRÓCONA GRAWITACJA
80
STOPIEŃ TRUDNOŚCI
75
POZIOM JASNOŚCI
80
ODREALNIENIE

PODSUMOWANIE POKOJU

ODWRÓCONA GRAWITACJA
Ilość graczy (min)
Ilość graczy (max)
Czas gry (minut)
Cena za grę od (zł)
Cena za grę do (zł)
Poziom satysfakcji (%)